به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
- سابقه کار: حداقل ۲ سال مرتبط با موضوع فعالیت در حوزه بازار سرمایه و مالی
- شرایط تخصصی: تایپ سریع، آشنایی با اصول بایگانی، مکاتبات اداری، مسلط به امور و اتوماسیون اداری چارگون، مدیریت زمان، آشنا با نهادهای مالی مرتبط با بازار سرمایه، آشنایی با سامانههای مربوط به نهاد مالی و بازار سرمایه
- سایر شرایط: روابط عمومی و روحیه تیمی و مسولیتپذیری بالا، تسلط کامل بر آفیس، دارای روحیه پیگیری و دقت عمل بالا، آشنا با مفاهیم بازار سرمایه، دارای سرعت عمل بالا و موقعیتهای استراتژیک
رزومه خود را با ذکر عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:
Fundjob1400@gmail.com
بیشتر بخوانید:
نظر شما